Evet kızlar Cok sükür bana da doğum hikayesi yazmak nasip oldu. 38+6 da planlı sezeryan ile kızımla kavustum. Bugün tam 1 haftalık olduk. Sabah 7 de hastaneye gittik 7:40 da kızım dünyaya gözlerini actı. Keyfi sezeryan istedim spinal anestezi ile doğumum oldu. Evet sezeryan sonrası biraz zorlu bi süreç ama dayanılmaz değil. 3630 Gr 49 cm doğdu kızım. Cok sükür sağlığı yerinde. İnsallah sizlerde sağlıkla evlatlarınıza kavusursunuz.