1prens_annesii Kızlar 34 haftalık gebeyim bebeğim 2500 gr bugün nstde sancım çıktı serum takıldı serumdan sonra tekrar nst çekildi sancı çıkmadı başına gelen oldu illaki tekrar kontrole ne zaman gittiniz bana doktor şu tarihte gel demedi
Seda_nrr 1prens_annesii sancı çıktıysa hafta da bir çağırıyorlar genelde yoksada zaten iki haftada bir
magnolia_ 1prens_annesii 2 gün önce yaşadım 35 haftamdayım ağrıyla gittim genitalden ultrason baktı açılma yok ama nstd hem sancım hemde bebeğimin kalp atışı fazla çıktı serum taktı daha sonra tekrar gitdim nstynormal cıktı herşey 1 hafta sonra gel dedi zaten 34 hafta sonrası haftalık çağırıyorlar artık