Merhabalar, ocak ayi itibariyle Ghent’e tasinmis olacagiz. Gocmen olarak geliyoruz. O aylarda hayirlisiyla insallah 6 aylik hamile olacagim. Dogum, dogum sonrasi asamalarini pek bilmiyorum, yurtdisinda tr gibi olmadigini ogrendim. belki oralarda olup bana destek olacak birileri vardir diye bu basligi acmak istedim.