Merhaba hanımlar. Doğuma nasip olursa az bir süre kaldı ve hastane çıkışını isimli yaptırmak istiyorum. Yaptıranlar, memnun kalanlar, sayfa ve isim önerisinde bulunacak olanlar var mıdır? Yardımcı olur musunuz? 🌸 Birde hastane çıkışı olarak sadece tulum, eldiven, şapka yeterli olur mu? 10 lu hastane çıkışı şart mı sizce?