Aynı hapı bende günde 2 kullandım ama doktorum tok karnına almamı özellikle belirtti, 2 şer olarak say tableti anlarsın içip içmediğini, eğer içtiysen de doktoruna haber et bence ne olur ne olmaz. Progestanı da günde 3 kullandım bir dönem, sersemlik çok olduğu için fitil olarak devam ettim, daha hafif oluyor, doktoruna sorarak kullanabilirsin o şekilde.