MerrefSelukzcan Slm kızlar 37 haftalık hamileyim ellerim çok fena şişti ağrısını anlatamam özellikle sağ elim uyuşuk ne sıka biliyorum nede bişey kaldıra biliyorum bu durumu yaşayan varmı ?
Duygue MerrefSelukzcan aynısı benimde oluyo canım 34üm doktorum normal dedi çok kötü olursa el ateli takıcaz b12 eksikliğine baktır dedi
deletedmom351 MerrefSelukzcan Hamilelerin %70i yaşamıştır bu durumu ama emin ol doğumdan sonra geçiyor benim hiçbir şeyim kalmadı.
MerrefSelukzcan Duygue benim doktorum böyle son haftalar dedi çok şiddetlenirse bebeği 38 alırız dedi ana dayanamıyorum bişeyde tavsiye etmedi tuzu çikar sesi sadece.şuan uykudan uyandım ağrısına 😞
Beyazgul Benimde sabahları çok şişiyor ve uyuşuyor ellerim... ayaklarımın altıda şişiyor yürürken açıyor sizinde oluyormu yürürken acı? ve ayak bileklerimde şişiyor ağrı yapıyor ölüyorum kopacakmış gibi !! 😩😩😩😩
MerrefSelukzcan Beyazgul evet yazdıklarınızın hepsi oluyor ama bu sağ el beni mahfetti hiç ağrısı durmuyor hiçbirşeyde fayda etmiyor
Rkycl 35+1 deyim ayni durum bende de var. Sag elim birsey tutarken ya da kaldirirken hem uyusup hem de karincalaniyor. Ayni zamanda sisliklerde cabasi😩