honeysmom Kızlaar kimler çift rakamlara geçtii sonn 96 gün benim sizlerde durum nedir? Zaman çabuk mu geçiyor nee 😍🥰😁
gokcekocyigit07 Buraya göre 64 ama zorunlu sezaryan olacağım o yüzden daha az bir süre kaldı kısmetse, sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤲🥰
Eda-5807 honeysmom bana göre çift rakama düşünce çabuk gecıyor gıbı gelıyor suan 50 günüm var hayırsıyla 7 Ekim olucak Doğum bu zamana kadar nasıl gectı bılmıyorum çabuk gectı sankı 😌🥰
honeysmom Eda-5807 banada hızlı geçti gibi geldii, bakalım bu günden sonra nasıl geçicek yavaş mı hızlı mı görücez 🥰
honeysmom Hilkatkaradagli Ayy ne kalmış ki şunun şurasında Sağlıkla kucağınıza alın alalım inşAllah 🥰😍
Kbryyy MercimekveAnnesi16 ay benimde 73 gün kaldı sizle aynıyız ☺️ Hamileliğiniz nasıl gidiyor ? Kaç kilo aldınız acaba
honeysmom Remziye_2121 az kaldı diye Heycanlıysa demek napsın annesi, zamanında sağlıkla gelsin inşAllah 😍