Merhaba arkadaşlar size birşey sormak istiyorum gebeliğimin 11 haftasındayım ve geçen ay yaptığım testte tsh değerim 0.08 bugün tekrar test yaptım 0.00 çıktı 🥺🥺
böyle olup gebeliği devam eden var mı doktor tedaviye başladı mı ?? Benim gittiğim doktor ilaç bile vermedi 🙄🙄
yardımcı olursanız çok sevinirim 🤲🏻🤲🏻