Bogannesi 20+6 haftalığım ve salı günü detaylı ultrasona grdim ve o zamn hareketlerini yeni hissetmeye baslamıştım ki ultrasona girdiğimden beri çok hareketi olmuyo azalma oldu acaba ultrasonun bi zararı olmuşmudur 3 gündür çok takıyorum
NaimeYilmaz Bogannesi Sanmıorm sonucta herkez yaptırıyor bunu ıcın rahat etmıyorsa doktora danıs ama her zaman hareketlı olmuorlar
Sonay Bogannesi uyuyordur cnm normal hareket ediyorsa bence bi sorun yoktur takma bu kadar ultrasonu sevmemiştir 😂
Adelimm Bogannesi canım bende de aynı seyler oldu bende çok korktum hatta doktoruma sordum 20ncı haftada bu haftalar da hareket düzensizliği olurmuş normal yani korkma oynuyordur aslında ama sen hıssetmıyorsundur kalbını ferah tut 🙂
Alinmavi Bogannesi bence bosuna stres yapma bazi gunler oynamiyolar bazi gunler kipir kipir oluyolar cok normal yani
Sonay Bogannesi ben bişey oldugunu sanmıyorum cnm hiç hareket etmese Tm ? Ama için rahat etmiyorsa doktora git hem kendini strese sokmamış olursun