milayerli Ebru1654 bende ilk dozumu oldum ikincisi icin öyle dedi. Bazı doktorlar hamileykende git aşı ol diyor hep görüş farklılıkları var 🤷🏼♀️
Kuzucukumsu Bana doktor hemen olabilirsin dedi henüz 3 gün oldu doğum yapalı karar veremedim napsam 🤷♀️
Ebru1654 Kuzucukumsu eğer olursanız bilgilendirirseniz çok sevinirim ya ben 40 gün beklemek istemiyorum. Riskli dönem