Nilaylks Elif_20211 inşallah güzel geçer Aslında korkulacak bir durum yokmuş dersiniz bence çünkğ bende kafam da kork tane senaryo yazmıştım girmeden çıkınca hiç bir şey hissetmedim oldu bitti yani sadece ayağa ilk kalkış zordu benim için
Elif_20211 Nilaylks oldum ama iğnesi beni çok canımı yaktı şuan da yürümeye çalışıyorum hala ağrım çok
Nilaylks Elif_20211 benim yakmamıştı gerçi bu kişiden kişiye değişecek bir durum çok geçmiş olsun gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah benim de ağrım olmuştu ilkinde kalkmamıştım hemşire geldiğinde ağrım var demiştim ağrı kesici yapmışlardı
Elif_20211 Ela532 3 gün oldu ağrılardan yürüyemiyorum yatakta olmama rağmen acı cekiyorum can pet kullanıyorum tuvalete bile gidemiyorum bebeğime süt veremiyorum ağrı dan dolayı ilgilenemiyorum bile
Elif_20211 Nilaylks amin canım Allah razı olsun sezaryan ol ol dediler ben hep normal istedim baktım son ayda bebek gelemiyince günüm de geçti beni sezaryana koydular o gün bugündür ağrıdan ölüyorum
Ozlem23 Elif_20211 korkulacak birşey yok merak etmeyin o kadar rahat geciyo ki anlamiyosun bile en azından benimki çok rahattı