leylo29 Kizlar ben 11 haftalik hamileyim bugun doktora gittim aşı sordum tercih etmedi agir geciyormuş dogru mu ol veya olmada demedi sizce aşi olam mi olmayim mi bilemedim🙄
Burcu4135 2 doz biontech oldum hic de agır gecen birsey olmadı. Yan etkisi de olmadı. Zaten senin daha 3 ay bitmemis ilk 3 ay vurmuyorlar.