Yaseminggg Merhaba kızlar 14 haftam ilk defa leke tarzı kanama oldu doktor progrstan 200 mg verdi. Gözüktük doktora sağlıklı rahimde de kanama yok dedi ama ben çok korktum başına gelen var mı
Ilayda1 Yaseminggg benim 11. Haftamda kanamam olmuştu tam plasentanın kenarında progestan kullandım sabah akşam fitil olarak şuanda 14+4 olduk hala kullanıyorum kanamam durdu çok şükür herşey normale döndü ☺️ Bu hafta bırakırım belki 🤔 Korkma sakın elinden geldiğince istirahat et kendini yorma
Gizemmm12 Yaseminggg canım benim de lekem geldi akşama doğru sonra sabaha karşı kanamaya döndü acile gittim progestan verdi iğne yaptı fakat bebeğim tutunamadı benim de kanama alanım vs yoktu pazar günü yatış verdiler pazartesi düşük yaptım
anne-li1 Yaseminggg bende 18 hasftalığım neredeyse 7.haftadan beri ara ara kahverengi lekelenmem oluyor hiçbir problem çıkmıyor ultrasonda korkmayın . Progestan 200 mg kullanıyorum o zamandan beri
Clementinee Yaseminggg canm regl dönemine yakınmısın😅 bendede oldu lekelenme değildi pembe akıntı 2 gün sürdü doktorum kırmızı renk olmadığı ve ağrın olmadığı sürece sorum yok dedi. Bazen regl dönemi olabiliyor dedi
Yaseminggg Ilayda1 çok teşekkür ederim cevap verdiğin için. Bende çok korktum sağol içimi rahatlattın🥰 ilacı kullanır kullanmaz kesildi mi yoksa biraz devam etti mi acaba
1prenses_annesii Ilayda1 ben de 8. Haftaya girecem iki uç gündür kahverengi lekelenme oluyor lavaboya gidince doktor bakti kanama göremedi proluton kullanicam üç gün arayla birini kullandim ama daha geçmedi 200 lük progestan da kullaniyorum sabah akşam
miniko_2308 Ilayda1 kanama varken fitil kullanmak sorun oldu mu acaba? Enfeksiyonu tetikler diye ben çekiniyorum biraz o yüzden sormak istedim.
Ilayda1 miniko_2308 Şöyle anlatayım canım açıklayıcı yazmamışım mesajı. Kanamam olduğu zaman ağızdan aldım. Doktorum kanaman olmadığı zaman fitil şeklinde al demişti. Genelde sabahları kanamam olurdu akşamları olmazdı oyüzdensabah ağızdan akşamları fitil olarak kullanırdım
1prenses_annesii anne-li1 peki doktorunuz kanama görüyor muydu ultrasonda yoksa benim gibi kanama alani yok muydu sizde de
anne-li1 1prenses_annesii 7.haftada kanama oldu bir kez doktora gittim küçük bir kanama alanı gördü 10 gün dinlendim iğne ve progestan kullandım hemen küçüldü sonra da hiç kanama alanı görmediler. Hep kahverengi lekelenme devam etti
1prenses_annesii anne-li1 anladim umarım hepimiz saglikla aliriz kucagimiza ben çok tedirginim lekeler başladığından beri
anne-li1 1prenses_annesii seni çok iyi anlıyorum bende uzun zamandır olduğu için. Insallah sağlıkla kucağımıza alırız her leke gördüğünde insan çok kötü hissediyor
Yaseminggg Clementinee yok kuzum bitmiş olması gerekiyordu bu tarihlerde ama ilerlemesin yeter ki🙏🙏🙏🥰