24 haftaliktim, 30 temmuz rutin kontrole gittim, hiç ağrım sıkıntım yoktu, rahim ağzı kısalığı 18mm’e düşmüş çocuğun parmak kısmı oraya girmiş, acil yatış yaptılar, iki doz ciğer geliştirici fitil kaç paket serum yememe rağmen düzelmedi ertesi gün 12mm’e düşmüş beni hemen serklaja aldılar, 20 gündür wc duş harici ayağa kalkmıyorum yemeği yatar pozisyon da yiyorum, bir ay hiç kalkmiycaksin dedi doktorum, her hafta pruloton iğne vuruluyorum, progestan magnezyum günde 3 litre su içiyorum. Şimdi 27+3 haftalık olduk şükür. Ağrı kasılma olmazsa 36 da dikişler alınacak,