24.hafta olduğunda gidip rapor alıyorsun doktordan 34.haftadadır diye fakat istenirse 25-26 da falanda alınabiliyor kişi ayrılmak istediği zamanda ayrılabiliyor illa 24 te almak gerekmiyor 32.hafta geldiğindede çalışmak istiyorsa kişi çalışabilir veya çalışamaz raporu alıyor 37.haftaya kadar