Dogaan_hmde canım bende ileri derecede polikistik over var ve 18 gün iğne kullandım yumurtalarımda çok geç gelişti. 2 yıllık evliyim ve 2 yıldan beride korunmuyorduk. 18. gün umutsuz şekilde doktoruma gittiğimde 2 yumurtan gelişmiş ikiz bile olabilir dedi oturup ağlamıştım sevinçten. Şuanda 14+4 haftalığım. Banada tutmaz demişlerdi.
Rabbim nasip ettikten sonra herşey olur🐣