Kızlar merhaba bunu yazmak bana da nasip oldu🙈 16 sında sabah nst ye gittiğimde sancılarım çıkmıştı ama doğum için yeterli değil demişti dr. O gün öğlen burda soru sormuştum küveti sıcak suyla doldurup otursam işe yarar mı diye. Yaradı😬 öğleden sonra yarım saat sıcak suya oturdum o andan sonra sancılarımda artış oldu. Eşime diyorum sürekli tetikte ol her an gelebilir diye🙈 gece 23:30 da sancılarım iyice arttı nişanım geldi ve birazda su. Eşime dedim hastaneye gidelim. 00:30 da hastanedeydik nst ye bağlandım sancılarım düzenliydi 1 ya da 2cm açıklığım vardı dr muayene etti ve suyumda gelmişti hastanede kalcaksın dedi. Eşim hep yanımdaydı biraz yürüdük doğum odasına aldılar bizi. Bu arada yurtdışında yaşıyorum ve doğum seçme şansım ya da epidural vs isteme şansım yok. İlla normal olcak doğum🙈aradan tam kaç saat geçti hatırlamıyorum ama sancılarım artıyodu açıklığım 4cm oldu. Açıkcası bu andan sonrasını çok fazla hatırlamıyorum gözlerim sancılardan kapalıydı eşimi de çok duyamıyodum🙈 sabah 4 gibi ağlayıp eşime yalvardım git imza at sezeryan olayım ben yapamicam dayanamıyorum artık diye. Ama tabiki böyle bi seçim hakkım yoktu doktorlarda kabul etmedi🙈 eşim normalde kan bile göremez ama Allah razı olsun ondan da ebemden de çok yardımcı oldular hep yapabilirsin diye beni motive ettiler o en son anda gelen bel ağrılarımda masaj yaptılar ikisi birlikte. Artık sabah olmuştu ve ıkınmalarım bebeği çıkartmak için yeterli değildi biraz suni sancı verdiler ıkınmalarım uzun sürsün diye. Ikınırken nefes almayı unutuyodum çok uyardılar nefes al bebeğe hava gitmiyo diye o ara kızımın nabzı 220lere çıkmış eşim anlattı ben kendimde değildim pek. Sonra bi dr daha çağırdılar o koluyla karnımdan bastırdı ebe biraz kesik attı ve minik kızım 17.08 sabah 8:30 da doğdu çok şükür🤲🏻🥰 açıkcası düşündükçe korkuyordum doğum anından ama cesurda olmaya çalışıyodum sağolsun eşimin desteğiyle ebemin yardımıyla kızımı kucağıma aldım🥰 bir de benim 23:30 da sancılarım gelince anneme meryem ana otunu suya koyup okutturdum o sudan bi bardak içtim ve annem sırtımı belimi ovdu. O otun yardımcı olduğunu inanıyorum çünkü sancılarımla düzenli bi şekilde açılmam oldu hep 🥰 39+6 da geldi minik kızım. Gerçekten çok zor, kolay diyemicem. Benim acı ağrı eşiğimde yüksektir ona rağmen hiç kolay bişey değil ama gerçekten kucağınıza aldığınız anda geçiyo her şey. Allah o an sabrını gücünü veriyo. Ve kesinlikle normal doğum tavsiye ediyorum çünkü şu an bi kaç tane dikişim olmasına rağmen insan kendini çok daha kolay toparlıyo. Kendi işimi kendim görebiliyorum çok şükür🤲🏻 Allah herkese sağlıklı, olabilecek en kolay doğumu nasip etsin inşallah🥰darısı size❤️