Destinaa 39+2 de 2 cm açıklığım vardı nst de sancım çıkmıyor ara ara bel adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor şu an yok ağrım bu işin sonu ne olur cuma ebe tekrar açıklığıma bakacakmış 🤔
Mihriban_27 Destinaa yine sizin 2 cm açıklığınız var bende o bile yok ne nişan ne su 😂😂 doktora dün gittik çocuk kanalda sadece sancıyı bekliyoruz dedi doğum tarihine randevu verdi ama bende tık yok 😂😂
Mihriban_27 Destinaa vala bunların keyfi yerinde gelecek gibi durmuyorlar ama 39+2 yim bende sizin gibi😂
Destinaa Mihriban_27 bu gece 40+0 oluyorum gece 🤦🏼♀️ bana da öyle geliyor sonumuz Suni gibi gözüküyor 😅
Mihriban_27 Destinaa ah ah Allah kolaylık versin hepimize ya umarım gece sancımız tutarda hastane yoluna düşeriz 😂😂😂😂
Mihriban_27 Destinaa bana da yürüyüş merdiven cık dedi bide ilişki dedi ben sormadan örtüneydi yapamam sanırım ben ya