Edibeda zaten üroloji doktoru da şöyle söylemişti bu genişleme hani hemen artıp son raddeye gelebilecek bir şey değil , takip edeceğiz . Eğer çok sıkıntılı bir durum olursa bir işlem yapılıyormuş o da korkacak bir şey değil dedi. Siz ürolojiye bi görünün genişleme miktarını söyler zaten bana çok ağrırsa beline sıcak su torbası koyabilirsin demişti . Canınızı sıkmayın bir çok kişinin başına geliyor bunlar. Kadın doğum doktorum o zaman sadece şöyle bir şey söylemişti. Bu durumlar idrar yolu enfeksiyonuna sebep olabilir o da zararlı oluyor ya önlem için antibiyotik vermişti bana . Siz kendinizi bilirsiniz zaten idrar yanması falan olursa ihmal etmeyin☺️