Merhaba arkadaşlar ben yarın ikili tarama için hastaneye gidicem. Önceden randevu aldığım doktora gidemiyorum baska sehirdeym. Önceki doktor aç karnına gel dedi ama çevremde aç giden olmamış böyle bişey yaşayan var mı neden aç karnına çağırdı yoksa normali mi böyle