Busra-61 Daha 13. Haftamdayım 10. Haftadan beri bulantılar harici mide yanmasıyla uğraşmaya başladım bide niye bu kadar erken ya
Demetimufuk Busra-61 renni duo bana iyi geliyor ama belki size farkli ilaclar iyi gelir gaviscon,pronat filan
Busra-61 Dilaraa1 yani genelde son aylarda olur diyorlardı ama bilemedim zaten bulantılardan yeterince çektim ki hala daha tam geçmiş değil
Busra-61 Deniz59 ne yapıyorsunuz peki o durumda doktor bana renni verdi ama bir süre işe yarıyor yine geçiyor etkisi
Deniz59 Busra-61 çok sık olmuyo arada oluyo sadece hiçbişey yapmıyorum çekiyorum o yanmayı yapacak bişey yok
Busra-61 Deniz59 dayanılmıyor ki dayanacağım kadar olunca sorun yok ama bazen sanki ejderha gibi ağzımdan ateş çıkacak sanki 😂😂
Busra-61 Demetimufuk evet gaviscon kullandım sonra renni duo kullanıyorum o daha iyi geliyor bana da etkisi bazen çok kısa sürüyor midem böyle hep şiş gibi