Aylinbzdmr Öğretmenim ve aşı olmam gerekiyor. Doktorum olabilirsin dedi 15 haftalık hamileyim? Sizler oldunuz mu çocuğa zararı oldu mu?
2erkekannesiii İlk 3 ay önerilmiyormuş ankitor ürettiği için bebeğe zarar verebilir diye 4.aydan sonra size bırakıyor doktorlar 4.ay bende vurulacam inş olsanız iyi olur hem bebeğiniz hem de yetiştirdiğiniz evlatlar için nacizane fikrim