Eylul_gunesi Kızlar adet dönemim bugün geçmiş olucak dün test verdim 37 çıktı düşükmü sizce yada yeni diyemi
KubraAydin Eylul_gunesi henüz yeni, 2 günde bir kan verip değerlerinizi kontrol ettirin , hayırlı olsun 🌼
Yaseminggg Ben öğrendiğimde 15di :))) adetime de 4 gün vardı şuan 14 haftalık düzenli artar Allah’ın izniyle merak etme 🥰