Öncelik le merhabalar ben 19 haftalık gebeyim mide bulantısı sürekli yaşıyorum bugün baş dönmesi de yaşadım sizin gibi gebe olan arkadaş Larin forumunda görmüştüm primal demişsiniz iyi gelir die bugün doktoruma danıştım oda olur dedi faydasını gorurmuyum sizce