Maviliiiiiiii Merhabalar kızlar 💮 geçen ay tüp bebekte çift embriyo transferi yapılmıştı. Dün ilk ultrasonumuzda ikiz olduğunu öğrendik ve kalp atışlarını duyduk. 😊 İkiz gebeler veya ikiz anneleri burda toplanırsak birbirimize yardımcı ve destek olabileceğimizi düşünüyorum. 😊 Ne dersiniz? 🥰Rabbim her isteyene bu güzel duyguyu yaşatsın. 🙏
Bebisininannesi1202 Maviliiiiiiii çok sevindim maşallah allahım size sağlıkla bağışlasın yavrularınızı bende tek yumurta ikizlerine hamileyim 30+4teyiz 😇
ikizannesiiii Maviliiiiiiii Maviliiiiiiii Maviliiiiiiii merhabalar bende 20+6 ikizlere hamileyim,bende çok istiyorum tanışmak
Hellili Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Ben de 19 haftalık ikizlere hamileyim ilk gebeliğim olduğu için biraz tecrübesizim tecrübeli ileri haftalı annelerimiz tecrübelerini yaZarlarsa gerçekten iyi olur
Maviliiiiiiii Hellili maşallah Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Biz daha 6+1 iz 🥰 umarım ikiz anneleriyle burda buluşur paylaşırız😊
Maviliiiiiiii Bebisininannesi1202 maşallah sizz baya sona doğru yaklaşmışsınız. Sağlıkla alın kucağınıza 🥰🙏
Gurbetten Ben de ikizlerime hamileyim. Yalnız bir hafta fark var aralarında arkadaşlar, doktorum korkuttu , tedaviyle olmuştu o yüzden aynı haftada büyüklükte olmalılar diyor. Bu durumda olan var mı arnızda? Biri 15 haftalk diğeri 14 haftalık görünüyor
bayangulucuk35 Gurbetten bende normal gebe kaldım tel yumurta ıkızlerıne ve biri dıgerınden hep bir hafta gerıdeydı suan 20+2 olduk her ıkısode aynı haftada siz beslenmenize dıkkat edin ben bişey yıyemıyordum yemeye baslayınca duzeldi.
Zeynep_49 Gurbetten benimde 4 5 gün fark oluyordu başlarda sonradan birbirlerini yakaliyorlar şu an aralarinda 50gr100 gr 150 gr değişiyor her gittigimde
Gurbetten Zeynep_49 Sizin de tedaviyle mi oldu yoksa doğal gebelik mi? Doğal gebelikte normal olabilir diyorlar ama tedaviyle olunca aynı haftada olmalı diyorlar
Mhtpasya Merhaba ben de tüp bebekle ikizlere hamile kaldım şuan 13 haftalığız benim doktorum 2 Li test yaptırmadı gerek yok diye sizler yaptırdınız mı ?
bayangulucuk35 Mhtpasya bende kan almadılar ama ense ölçümü için ayrıntılıya gönderdi zaten ikiz gebelikşerde ikili tarama yaptırmıyolarmiş sadece otrasyonda ölçüm oluyo canım, 🙂