Hiç ama hiç tavsiye etmiyorum. Benim ikili testim riskli çıktı ve günlerce perişan olduk keske yaptirmasaydim dedim. Onun yerine fetal dna testi yapiliyor %99.9 doğru sonuç veriyor hiç kendinjzi strese sokmadan bunu yaptirn ben yaptirdim temiz çıktı şükürler olsun ancak bi derin nefes alabildim ama tabi o arada hastalik cikti diye uzuntumden maalesef bebegmin suyu azaldi simdi hergun litre litre su iciyorum. Dostlar gercekligi yuzde 50 bile degil o testi para icin yapiyorlar benden soylemesi bu arada düşük riskli grupta oldugunu soyleyen bu ikili test yüzünden dogumdan kaybedilen veya sakat dogan bebekler olabiliyor o yuzden gerceklik payi cok az buna guvenmeyin hem olumlu sonucu a hem olumsuz sonucuna benim şahsi fikrim..