Merve5151 Kızlar merhaba 8+2 günlük hamileyim az önce idrardan sonra peçeteye çok hafif pembelik geldi normal mi? Corasprin ve oksapar kullanıyorum bu arada
Burcu_NFUE Merve5151 bende kullandım hemde en yüksek coraspirin ve oksapar . Pembe akıntı normal değil hemen doktorunu ara