Sdtcnts Kızlar magnezyum verdi doktorum magvital toz. Kullanan var mı? Ama aşırı ekşi ya tansiyona bir zararı olur mu sizce? Benim hep düşüktür de. (22. Haftam) erken mi başladık magnezyuma?
cidolila Sdtcnts bende o haftalarda başladım çok yoruldugum zaman magvital içiyorum normalde hapını içiyorum
ebruzb Sdtcnts ben magnezyuma 17.hafta da başladım efermag kullanıyorum tadı limonlu gibi kasılmalarımı azalttı 🙏🏻
Belacivciv Sdtcnts Tam zamanında vermiş bence, bana da verdi daha yeni 21+5 benim. Tansiyona etkisi olur mu bilemiyorum doktora söylediniz mi bu durumu?
cidolila Sdtcnts bana doktorum sabah akşam verdi canım sana nasıl verdi uygun gördü doktoruna sor bence çünkü benim kasılmamı hiç hissetmiyordum o ultrasyonda kasılman var diyor ama ben hiç hissetmiyorum demiştim o da nasıl olur anlamıyorsun demişti 😅 hareketli oldugum için hiç hissetmiyordum
Belacivciv Sdtcnts Bana da aynısını vermiş magvital toz böyle c vitamini kokuyor, içiyorum şimdi doktoruma da güveniyorum bu konuda. Kas, kasık ağrısına iyi gelir bu haftalarda başlatıyorum demişti bana
Sdtcnts cidolila Hadi ya 😄 kasılma değilde benim bacak ağrısı için verdi. Toz halinde günde 1 kez. Tahmini ne zamana kadar kullanırız?