bizimde 4-5 ay olmamıştı çok stres yapmıştım sanırım onunda etkisiyle olmuyordu Türkiye’deki doktorum her hangi tavsiye etmedi hep hap ki hapta değilmiş ((Forever diye bir ürün )onlardan verdi 1500 TL’yi geçik hep hap aldım ve hic birini kullanamadım çok mide bulandırıcıydı ve Güney Afrika’ya geldiğimde doktorum hap kullanmana gerek yok Ovulation testi ile Ovulation zamanını takip et dedi yumurtlamanın en yüksek olduğu zamanı o test ile buldum ve o gün dahil olmak üzere ve O günden 3 gün boyunca iliskiye girdik ondan sonra bekledim ve Allah’a sükür adetim 1 buçuk hafta gecikti doktora gidince hamile olduğumu öğrendim yani bu durumda size tavsiyem boşuna direk İlac kullanmayınız ilk başta yumurtlama testini deneyiniz ama baktınız olmuyor o zaman doktorun verdiği hapları kullanınız ki başka doktorada sorunuz direk 1 doktoru dinlemeyiniz lütfen 😊 ve benim ilk doktorum kist var yumurtlaman düzenli degil çocuğun olması zor olabilir demişti ve Allah’a sükür suan 11 haftalığız ve lütfen stres yapmayın streste çok etkiliyor umarım en kısa sürede hamile olduğunuzun haberini alırız iyi günler dilerim 😊