Zeliiiss dedimmya insana işkenceden başka bir şey değil hatta biz acile gitmeden önce acaba burası yatırmazsa sami ulusa mı gitsek filan demiştim nst sancı çıkmadı açılmam da yoktu acildeki kadım yatışını verelim ama boş yatarsın dedi ben de ne kadar boş yatabilirim ki dedim 41+3′e kadar dedi. Sonra yatışımı istedim yukarı çıkartıldım orada tekrar usg alıyorlar 2 tane doktoe vardı biri bebeğin kilosunu 4.400 ölçtü diğerini çağırdı o da 4.200 ölçtü. Sonra odaya aldılar gelen giden alttan baktı açılmam yoktu ve ilerlemiyodu sancım da yoktu. Bütün gece nst bağlıydım. Sabah bir doktor hanımefendi geldi gece ultrason ölçümlerini yapan doktor devir teslimde bebeğin kilosunun fazla olduğunu söyledi o kadın çatı muayenesi yaptı ve dar olduğunu söyledi sana asistanına baktırttı o da dar dedi normal kiloda bile olsa doğuramazsın zaten dedi. Doktor normale zorlamak zorunda olduğunu söyledi ve suni bağladılar. Sancım vardı ama ben hiç hissetmiyordum hatta herkes çok şaşırdı ama açılmam hiç yoktu bebek aşağı inmiyordu. O sırada nst de bebekte bir kaç problem çıktı doktorda bu fırsatı değerlendirelim dedi ve hemen sezaryene alıyoruz dedi öyle alındım. Düşünsene bebek olmuş 4 kilo bilmem kaç bir de 41+3′e kadar bekletildiğimi. Ne kadar saçma düzensiz bir hastane çok sinirliyim bu konuda. Ama yataklı servisteki herkes çok iyiydi Allah razı olsun hepsinden hem seni hem de bebeği çok düşünüyorlar sen de bir an önce sağlıkla kucağına Allah yardımcın olsun.