Polyannaa123 Kızlar bebek bezi sipariş etcem 1 numara çok mu küçük acaba 2 mi sipariş edeyim napayım bilemedim
Duygu_52 Polyannaa123 1 numara al canım ben aldım 1 numara 210 adet ti hepsini de kullandım bebeğim kilosu 2900 doğdunda
Dbe24 Polyannaa123 ben 2 aldım bebeğim 1 aylık oldu sıkmaya başladı şuan 2 aylık olduk 3 numara kullanıyorum 1 numarası çok çok küçük 2 alın derim en ideali tabi bebe kilosuna görede değişebilir benimki 3.505 doğmuştu
Dbe24 Polyannaa123 ben 210 almıştım 2 numara 1 buçuk paket öylece kaldı 3 numaraya geçtim benim kızımı sıkmaya başlamıştı lastikleri
Esmente29 Biz 2335 gr doğduk 3 paket 1 numara bitirdik 3 paket daha 1 numaramız var ama sanki sıkacak 1 hafta 10 güne kadar kilomuzu bilmiyorum şuan 24 günlüğüz ama 3 kg olduk gibi
Dlkglkm Polyannaa123 2 numara aldım .yorumlarda 1 için çok küçük deniliyordu.210 adet 2 numaradan aldim uygun fiyata.
Berraeva Polyannaa123 1 aldım ben iyiki de 1 almişim kızım 2840 doğdu ve 1 bile büyük geldi 2 paket daha aldım daha 1 1 buçuk ay bunu kullanırız gibi
Polyannaa123 2 numara aldım kızlar bebeğin kilosuna göre sonra gerekirse 1 numara alırım dedim hepinize yorumları için teşekkür ederim😊