biroglanannesii 13 haftalık hamileyim bugün cinsiyeti öğrendik . Erkek bebiş isim önerilerinize açığımm 👶🏻 🤰🏻
Nurklc38 biroglanannesii Ben Rüzgar Ege istiyorum eşim de Ayaz ikisinden biri olucak 🥰 ama asil,yamaç,karan isimlerini de beğeniyorum
gbyalcin biroglanannesii biz oğluşumuz olursa Barlas Kaan diye niyetlenmiştik ama kızımız olacakmış 🤭🤭 Barlas kahraman savaşçı demek. Aklımızdaki diğer isimler de Mert, Yiğit, Göktuğ’du.
biroglanannesii Nurklc38 bende rüzgar ismini çok beğeniyorum hatta düşünüyorum da :) bir de bulut ☁️ 😘
Sulekrtk Bende istemeye istemeye kayinbaba adını koycam arif ama yanına uras ismini koycam Arif Uras kismet olursa 33+6 haftaligiz🙂
Nurklc38 Sulekrtk Benim kayınpederin adı da arif eltimin çoçugun adı da Arif Mert ve o kadar uslu ki anlatamam 🥰
Kubragunayy Adil, Asaf, selim, alp, Sina kulağa hoş gelen isimlerden ilk bebeğim kızdı şimdi 8 haftalık hamileyim erkek olursa saydıklarım seçeneklerim arasında olacak
Zynpksmrekz biroglanannesii nasip olursa KAYRA koyucam 😀 kızıma da Başak ☺️🥰 ama Alparslan da güzel 😀