Ebru1654 Kızlar 39 haftalık hamileyim ilk doz aşımı vurulmuştum ikinci dozumu gebelikden sonra vurulmama karar verdi doktorum ama doğumdan 45 gün sonra vurulabilirsin dedi.doktoruna soran varmı bu durumu paylaşabilirmi?