Bstg benim doğduktan 3 gün sonra çocuk doktoruna kontrole götürün dediler doğduğu gün işitme testiyle kalp kontrolü yapıldı onda biraz sıkıntı çıkınca 1 ay sonra tekrardan kontrole götürdüm doğumdan sonrada 1 hafta içinda sağlık ocağına götürülmesi gerekiyor aşıları boy kilo kontrolü için