Kızlar dün gece karnımın sağ alt tarafının ağrımasıyla uyandım. Sabaha kadar geçmedi çok fazla bi ağrıydı. Öğleden sonra geçmeye başladı. Bu sefer ağrı kasık ağrısına döndü ama tek taraflı değil heryer ağrıyor. Keskin bi ağrı batma gibi ama dayanılmaycak değil. Bu haftalarda normal midir. Yaşayan bilen varsa yazabilir mi