Halimeege Bugün ayrıntılı. Ulturasonumuz vardi. Herşey normal dendi eve geldik akşam üstü doktorum aradı ve değerlerimizin biri biraz yüksek çıkmış dedi omirliginde açıklık var dedi başka bir doktora yönlendirdi varmı böyle birşey yaşayan
N-h-e123 Halimeege evet banada beyindeki sıvı miktarı sınırda denilmişti . Profesöre yönlendirdi ve maalesef ki yanlış ölçüm denildi. İnşallah sizinki de öyle bir sonuç alır