Merhaba bayanlar benim bahar alerjim var burun tıkanıklığı oluyor gece uyutmuyor gebeliğin başında allerset kullandım doktorum kullanabilirsin demişti rahatlatıyordu sonra bıraktım ve alerjim geçti şimdi 34 haftalık hanileyim ve tekrar alerjim başladı dokturuma ilacı sordum 5 gün kullan daha kullanma dedi acaba son haftalarda bu ilaç risklimi oluyor bilen varmı