gamzosgamzos Derya82 avent almayinda ne alirsaniz alin kizim guya anne gogusune yakin olan avent biberon yuzunden meme reddi yaptı biberondan olduguna eminim 20 aylik hala aventten baska biberon kullanmiyor
Gmsyusra gamzosgamzos Bir şey sormak istiyorum benim kızımda hem biberondan süt içiyor hemde emziriyorum daha 3 haftalık. Meme reddi yapınca sadece biberon kullanınca sütünüz kesildi mi nasıl yönettiniz bu dönemi
Derya82 gamzosgamzos Ayrıca Aventin 0-3 ayından sonra +4ay biberon emziği bulunmuyor.()Gümrükte sıkıntı çıktığı için)O yüzden Avent biberonu alan 3 ay sonra yeniden biberona para vermek zorunda kalıyor.
gamzosgamzos Gmsyusra 3 bucuk ayda sagim yaptim canim ama sonra ustuste dis cikarmaya basladı ve uyku duzeni bozuldu kucak istiyordu duzenli sagim yapamadım sutum baya azaldi sonunda kesildi sagim ypatigim donemler baya artmisti