Ben de çok küçük doğmuşum 2500 ama çok sağlıklı bir çocuktum ve hala öyleyim, annem de çok korkmuş bir şey olur diye, ben de çok güçsüzdüm ememiyordum sonra iki yıl emmişim 🤣 yani canınızı sıkmayın toparlayacak çok sağlıklı ve güzel bir bebek olacak 🙏🏻😘