Asafbebis Arkadaşlar 6 haftalık gebeyim dün motor kazası geçirdim kese nin etrafında küçük kanlanma var dedi doktor ama sağlıklı dedi yarın doktoruma gidicem kanlanma başına gelen varmı ?
Fatmactn_6 Asafbebis bende bugün doktora gittim ve ilk keseyi görüşümüzdü benimde kese arkasında kanama varmış benim bir darbe almam falan olmadı kan uyuşmazlığı var doktor düşük riskine karşı fitil verdi.
Merve_kucuk Asafbebis 10 haftalıkken kese etrafında bende de kanama alanı vardı. Doktorum progestan hap yazmıştı geçmişti 🙏🏻 Geçmiş olsun inşallah bişey olmaz 🙏🏻♥️
Milkshakee Asafbebis bendede vardı progestan fitil ve iğne kullandım iyileştim şükür 🙏 uzun uzun dinlenin geçmiş olsun 🙏
Ozlemm_3 Asafbebis Geçmiş olsun canım benimde kese etrafinda kanlanma görülmüştü 7. Haftada ve kahverengi akıntım olmuştu 2 hafta kadar o süreçte düşük önleyici hap vermişti doktorum geçti gitti çok şükür 🤭
Asafbebis Fatmactn_6 Ya isallah birşey olmaz rabbim kucağıniza almayı nasip etsin isallah bende yarın muyaneye gitcem doktoruma ilaç yazdircam inşallah sağlık li kucagimiza aliriz
Asafbebis Merve_kucuk Ya hadi inşallah Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin bana da ilaç yazdı inşallah geçer 🤭🙏
Merve_kucuk Asafbebis Kucağıma alalı çok oluyor şimdi 15 aylık oldu kızım 🥰 Sizler sağ salim alın inşallah
Asafbebis Milkshakee 2 yaşında bebeğim de var dinlenmeye çalışıom boşluk buldukça bende kulaniom ilaç ama isallah geçer muyane 6 7 gün sonra gidicez bakalım ;) isallah geçer teşekkür ederim 🙏