Merhabalar,
bugün 35+5 olduk. Dün gece hafif çamur gibi kahverengi akıntım oldu. Bugün doktor çatı muaynemi yaptı. Bebek 2970 kilosu. Normalde eylül ortası gibi bekliyorduk ama bizim kız aceleci. Doktor korkma dedi ama insan yinede merak ediyor. Artık doğumu bekleyelim dedi doktorumuz, muhtemelen eylülü görmeyecek doğumumuz dedi. Şimdi dua ediyorum inşallah 37 den önce doğum olmaz diye.
bu haftalar arasında doğum yapanlar varmı? Varsa eğer süreci paylaşırmısınız rica etsem..