Kızım da hiç kullanmadım doğum sonrası çok kötü yara oldu uçları artık kopma noktasına gelmiş idi ayaklarımı yere vura vura emzirdim sonra krem falan aldım ama çok acı çektim. Şimdi hamileyim 31 hafta korkumdan bu hafta başladım krem sürmeye göğüs kalkanı da alacağım. Olamayınca olmuyor ama olunca da çok berbat bir şey