candanx Edabarakk_ yok hiç telli diye düşünme canım yarım atlet gibi rahat aç emzir kapat normal desteklilerden tellilerden çok farklı
a_burcu_bur Gul-42 🤦🏻♀️😂 ben 30+2, 11 kilo 😂 75 giyerken 80 giyiyorum. Hatta çoğu zaman giymiyorum 🙈😂 işe giderken mecbur. Eve gelince no no no 😂😂
a_burcu_bur Gul-42 E durur tabi 😂 belki ben bile sıcak olup darlanmasam eski bedeni giyerim 😝 emzirme sütyeni bendeki ☺️