Mom526 21+3 gaz sıkışması yaşıyorum kendimi sıkmak istemiyorum yürüyüş yapıyorum ama halen karnim gürül gürül ama gaz yok.Nane limon gaz sanciisnj alır diyorlar ama daha içmedim.. Siz de gaz olunca neler yapıyorsunuz
Busra333 Mom526 cnm ben 16. Haftaya kadar aşırı gazlı bi hamilelik geçirdim doktor ultrasonu bile zor çekiyordu gazdan görünmüyordu 🙈🙈🙈🤣 ama sonrasında geçti bi çözümünü bulamadık
Sabirellaaaa Mom526 aramızda bi gün var hamileliğin basından beri aynı sıkıntım var geçmiyo 😂 yaz günü yorganla çorapla yatıyorum soguk su bile içmiyorum. Sıkışma oldu mu uyuyamıyorum anca oturur pozisyonda biraz kestirebiliyorum bi cozum bulamadım 😬
Mom526 kadifemsii ben de deneyeyim bir de bu aralar bagirssk sorunu var bir kabiz oldum bir ishal ondan mı acaba bu gaz
Ekimmeselesi Mom526 ilaç ismi söylemem etik değil. Gidip muyane olup Dr. Tarafından önerilmesi daha uygun olur.
Mom526 Sabirellaaaa ayyy ciddi misin 😀Ben de hep kendimi sorunlu görüyordum …Yürüyorum evin içinde yürüdükçe gaz çıkıyor bir de hafif ovaladim karnimi sola yat ben de çorap giyiyorum
Sabirellaaaa Mom526 yok yok nefes alsam gaz yapıyor resmen 😂 eşim diyo seni tanıyamıyorum içinde canavar mı var gece 3 4 kere kalkıp gezdiğim oluyor bazen
Mom526 Sabirellaaaa yaaa gaz yapmasan daha kötü en iyisi sal gitsin 😀ben babamla kalıyorum bide beni düşün Babam tam uyku moduna geçince salıyorum da normalde dışarı çıkıp gezip geliyorum