Gulsah6634 oğlumda normal mini beşik aldım ama geceleri sık sık kalkıyor du alırken eğilmem gerekti normal doğum yapmama rağmen dikişlerim acıyordu sezeryan olsam hiç alamazdım
simdikş gebeliğimde yatağa bitişik olan anne yanı beşikleri var ya şimdi adını aklıma getirmedim ondan alacağım hani böyle bariyerli inip kalkıyor aşırı rahat ederim oğlunda kazandığın tecrübe ile