Anneyimm2 Elf3535 dogum yapalı 1 hafta oldu bugun ağrısı gectı ameliyat hanede 1 bucuk saat kaldım baya usutmusum
Elf3535 Anneyimm2 Normal yani demi benimde 6 gunum ama 2 gündür var böyle bi ağrı öncesinde yoktu böbreğim bacaklarim agrimaya basladi
Anneyimm2 Kbr11 dikiş yerinde agrı varmı benim sağ tarafımda sızı var ıcten bide yanma var yuruyemıyorum