ballanne saglık ocagında cıktı zaten enfeksiyon devam ediyormuş… anemim dogdugumdan beri var ama bu sefer hapta işe yaramamış aile hekimi dedi demir düşmüş iyice diye. Ben daha önce antibiyotik içtim, Kültür yapacaklar idrardan hangi antibiyotiğe dirençli ya da değil diye ona göre aile hekimi yönlendirecekmiş. Biraz boş yere icmis gibi oldum hapı.. ama yine de memnunum 😌