Mevludedamgaci okadar normal ki, ben de 9 haftaligim. Doktora koşa koşa gidiyorum. Her hafta gelmene gerek yok diyor ben bıraksa hergun gidicem, doktoru gorunce cok merak ediyorum iyi midir hemen bakalım diyorum ultrasonda görünce bir oh çekiyorum sorma 😧 cunku henüz 3 aylik surecin içindeyiz ki burada cok okudum 3 aydan daha fazla olup bebegini kaybeden çok 😧 bu da etkiliyor beni 😔 Rabbim saglikli gebelik saglikli bebekler nasip etsin hepimize 🤲🏻