Merhaba kızlar 24 haftaya girmek üzereyim ikinci kez anne oluyorum hayırlısı ile dün kontrolüm vardı doktor ilkinde şeker yüklemesi yaptırdın mı dedi evet dedim bir şey çıkmadığını söyledim daha sonra ultrason da muayene ederken bebeğin suyu fazla şeker yüklemesi tekrar istiyorum dedi benim dünden beri aklım karıştı bebeğin suyu fazla olunca ne olur bilginiz var mı bebegi hayatı tehlikeye atar mı 😒😒😒