Kızlar hamileyim. evim çatı katı sıcak vurdukca evin içinde böyle plastik gibi birşey kokuyor cam açıp rüzgar estirme gibi bi şansım yok ölümle yaşam arasında can çekişiyorum bu lanet kokular içinde. Neyse. Bir odamızda çiçek vardı suya koydum koktugu icin ilgilenemedim de soldu attım ama odanın içinde resmen hayaletini bırakmış. Camları acıyorum febrez sıkıyorum parfüm sıkıyorum yok yok yok inanın 2 hafta oldu hala odada kokuyor napıcamm ya odaya giremiyorum 🥺